Статистика сайта

Хост сайта

Hosting Ukraine
Главная Статьи Показники компетенції дитини. 2 рік життя.

Показники компетенції дитини. 2 рік життя.

Фізичний розвиток

  • Вільно пересувається в швидкому темпі (бігає, ходе)
  • Ходить без допомоги;
  • Дереться вгору по драбинці;
  • Сповзає вниз по драбині ногами вперед;
  • Присідає навшпиньки, самостійно випростовується;
  • Ходить, одночасно штовхаючи або тягнучи за собою іграшку;
  • Користується конем_гойдалкою;
  • Імітує колові рухи;
  • Підлізає під стілець, тощо;
  • Катає м’яч обома руками;
  • За допомогою долає сходинки;
  • Підплигує на місці, відштовхуючись двома ногами;
  • За допомогою робить перекид уперед.

Когнітивний (пізнавальний) розвиток

Предметний світ

  • На прохання дорослого показує предмети-знаряддя, іграшки, дидактичний матеріал;
  • Використовує іграшки-знаряддя за призначенням;
  • Діє з предметами-знаряддями в ігровій діяльності (прасує утюгом, помішує ложкою, тощо);
  • · Класифікує предмети: іграшки, предмети-знаряддя;
  • Співвідносить різнорідні предмети, вибирає з 4-х кольорових тонів 2 заданих тони.

Сенсорний розвиток. Формування чуттєвого досвіду

  • Знає і називає 4 кольори відносно предметів: сонечко жовте, огірок зелений;
  • Складає пірамідку з 3-5 кілець (за розміром);
  • Імітує голоси тварин: курочки, кішки, собаки;
  • Розрізняє і називає предмети за величиною (маленький стільчик, великий стільчик);
  • Координує свої дії у грі з іграшками: каталкою, колискою, тощо..

Світ природи

  • Дає назви знайомим тваринам і рослинам;
  • Виявляє турботу про живе;
  • Звуконаслідує півника, курочку, кішку, собачку;
  • Називає явища природи: світить сонце, іде дощ, сиплеться сніг...

Розвиток особистості

Соціалізація

  • Виявляє позитивні емоції – радість, задоволення;
  • Привертає до себе увагу за допомогою вербальних засобів;
  • Вітається, прощається після нагадування дорослих;
  • Доброзичливо ставиться до дорослих та однолітків, встановлюючи контакти в певних ситуаціях ;
  • Виконує доручення дорослих (принести іграшку, поклади іграшку на місце)
  • Підкоряється вимогам дорослих.

Мовленнєва діяльність

(1 рік – 1 рік 6 місяців)

  • Вживає слова-речення. Наприкінці періоду (до 1 року 5-6 місяців) з’являються двослівні речення;
  • Продовжує багато лепетати, емоційно спілкуючись з дорослими в процесі своєї діяльності. Слова доповнюються мімікою, жестами, рухами;
  • Звертається до дорослих з проханнями, скаргою, показує жестами, мімікою, іноді додає знайомі слова.

(1 рік 6 місяців – роки)

  • · Активізується мовленнєва діяльність, дитина багато розмовляє. У мовленні з’являються дво-, трислівні речення, а наприкінці року – чотирислівні і навіть більше;
  • · Засвоює перші граматичні форми (словозміна слів у реченні, їхнє узгодження);
  • · Мовлення стає засобом спілкування з дорослими;відповідає на запитання, звертається до дорослих із запитанням «що це?»;
  • · Прохання, бажання передаються словами, набирають мовної форми;
  • · Мовлення емоційно виразне.

Гра

  • Грає самостійно впродовж 10-15 хвилин;
  • Надіває на стрижень 4 кільця, збирає піраміду з 4-х кілець;
  • Будує вежу з 3-х кубиків;
  • Будує стіл, стілець з 2-х деталей;
  • Будує широку, вузьку доріжку для гри;
  • Нанизує 4 намистинки за 2 хвилини.

Музика

  • Емоційно відгукується на музику;
  • З увагою слухає спів дорослого
  • Володіє елементарними видами основних танцювальних рухів;
  • Підспівує дорослому слова знайомих пісень.
 

Комментарии могут оставлять только зарегистрированные пользователи.